Skip to main content

Als slagvaardig partner zijn we thuis in vele branches.

Wij zorgen voor heldere adviezen en oplossingen.

Over Wattel Accountants & Belastingadviseurs

Door onze gedifferentieerde klantenkring zijn wij thuis in vele branches.

Als slagvaardige partner staan wij naast u bij het realiseren van uw ondernemersdoelen. Met gebruik van onze up-to-date kennis komen wij tot heldere adviezen en oplossingen, toegespitst op uw specifieke situatie.

Onze aansluiting bij NBA en RB betekent een waarborg voor betrouwbaarheid en vakmanschap.

Team Wattel Accountants & Belastingadviseurs

Willem Wattel AA

Accountant

Bob de Lange AA

Accountant

Drs. Hans Nagelkerke

Belastingadviseur

Dennis Hinsen

Assistent-Accountant

Mascha van Dieren - Storm

Assistent-Accountant

Monique Schaapman

Secretaresse

André Duel

Assistent-Accountant / Relatiebeheerder

Teunie van Vliet-Uittenbogaard

Assistent-Accountant

Onze visie

Wattel Accountants & Belastingadviseurs staat voor het opbouwen en onderhouden van een langdurige vertrouwensrelatie. Hierbij staat een persoonlijke benadering centraal. Onze opvatting is dat onze dienstverlening moet worden afgestemd op u als ondernemer en moet aansluiten op uw individuele situatie.

Wij zijn van mening dat u zich als ondernemer hoofdzakelijk moet kunnen inzetten voor uw onderneming en dat wij als allround adviseur u op fiscaal, financieel en organisatorisch gebied op koers dienen te houden. Wij zien het als onze taak om u zowel privé als zakelijk uit de fiscale wind te houden, wij proberen dit in een open, aangename en informele sfeer te bewerkstelligen.

Gedurende bijna 30 jaar hebben wij met zorg een netwerk van specialisten op velerlei terreinen om ons heen verzameld en geselecteerd waardoor wij naast onze expertise u tevens van dienst kunnen zijn op tal van andere werkgebieden.
Deze specialisten kunnen indien nodig voor u worden ingeschakeld.

Historie

In mei 1986 stichtte Willem Wattel met zijn voormalig compagnon het kantoor.

Het kantoor is gedurende deze jaren gestaag gegroeid tot een professionele adviesorganisatie.

Na vele jaren de nodige kantoorruimten te hebben gehuurd hebben wij in 2002 ons eigen kantoorpand betrokken.